Dizajn korporativnog identiteta za Zavod za javno zdravlje Valjevo. Klijent nam se obratio za zahtevom da logotip bude moderan ali i da prikazuje osnovnu delatnost.
U središtu dizajna nalazi se list koji simbolizuje prirodu, okolinu, kao i održivost. Iznad se proteže element koji je kombinacija EKG (srčanog ritma) i meridijana (jedan od zahteva klijenta). Ovaj element suštinski prikazuje život, zdravlje ali u sebi nosi i konotaciju medicinske ustanove što je od početka i bio zahtev.
Korporativne boje koje smo koristili su tzv. deep blue i svetlija nijansa zelene. Duboka plava pruža osećaj smirenosti, stabilnosti i poverenja te smo je koristili kako bismo upravo te vrednosti preneli potrošačima.
Ova boja u našem slučaju privlači pažnju i stvara snažan utisak brenda. Zelena boja koju smo koristili odražava simbol svežine, ekologije, održivosti…
Ova boja nam omogućava komunikaciju sa ekološki prihvatljivim porukama ali u isto vreme ima taj umirujući efekat na posmatrača.
S obzirom na veličinu teksta u okviru logotipa, izbor je bio zbijeni font “čvrstog“ izgleda. S druge strane, font je pogodan i za upotrebu u reklamama, posterima ali i drugim vidovima komunikacije sa klijentima gde je važno da tekst bude istaknut i privlačan.