U razgovoru sa klijentom dobili smo informaciju da je potrebno uraditi redizajn logotipa. Kao jedan od potrebnih zahteva isticao se simplicitet, tj. logo mora biti jednostavan i prepoznatljiv, čak i u malim veličinama i različitim medijima.
Klijent se vodio idejom minimalne promene suštine ranijeg logotipa kako bi se postigla maksimalna efektivnost. Takođe, neophodno je bilo da logotip bude skalabilan, tj. da se može primeniti na različitim površinama, od vizit kartica do bilborda, bez gubitka jasnoće ili čitljivosti.
U daljem razgovoru, zajedno smo došli do zaključka da je poželjno izbegavati modne trendove koji mogu brzo zastareti i umesto toga se fokusirati na dugoročne estetke principe koji će izgledati moderno tokom vremena. Na tim osnovama, prethodni logotip smo prilagodili na polju definisanja jasnih linija i oblika, tako da redizajnirana verzija odgovara savremenim potrebama.
Korporativne boje koje se pominju u redizajnu logotipa su tamnoplava, dve nijanse svetlije plave ali i dve nijanse roze boje. Tamnoplavu smo koristili kao osnovnu boju zbog svoje ozbiljnosti, elegancije i sofisticiranosti. Ova nijansa se povezuje sa pouzdanošću i sigurnošću. Ton koji može da stvori osećaj autoriteta. Tamnoplava je popularan izbor za poslovni svet jer daje dojam ozbiljnosti i profesionalizma.
Tamnoplava i svetlija plava su susedne boje u spektru, što omogućava suptilan kontrast između njih. Ova kombinacija može biti privlačna za oko, dodajući dubinu i dimenziju dizajnu. Tamnoplava i svetlija roza su suprotne boje u spektru, što omogućava jak kontrast između njih. Ovo može biti veoma atraktivno vizuelno, privlačeći pažnju gledaoca. Iako su tamnoplava i roza kontrastne boje, kada se koriste u odgovarajućim proporcijama, mogu stvoriti harmoničnu sliku.
Na primer, tamnoplava kao dominantna boja sa dodatkom suptilnih akcenata svetlije nijanse roze može dati elegantan i sofisticiran izgled.
Oštre i moderne linije fonta dodaju profesionalnost i sofisticiranost brendu. Njegov tehnički izgled će sigurno doprineti da se logotip istakne.