Kompanija iz Brazila koja se bavi prodajom nekretnina kao i finansiranjem kupovine istih. Za klijenta smo dizajnirali logo, flajere, brošure i banere za društvene mreže.
Kompanija je jedan od lidera u oblasti prodaje nekretnina i pružanja finansijskih usluga vezanih za iste. Sa, stručnim timom i izvanrednom reputacijom, nude klijentima visok nivo profesionalizma i vrhunsku uslugu. S obzirom na takvo nasleđe bilo je potrebno kreirati jaku sliku kroz logotip kompanije. Na samom početku smo gradili logo od akronima naziva stim da je nekoliko prethodnih verzija odbijeno.
Kada smo u kontaktu sa klijentom došli do dodatnih informacija o željenom, stigli smo do konačnog rešenja.
U današnjem digitalnom dobu, logo kompanije postaje neprikosnoven element kojim se prepoznaje brend i stvara prvi utisak na klijente. Kada je reč o kompanijama u oblasti nekretnina i finansija, logo ima poseban značaj jer treba da odražava profesionalizam, pouzdanost i kvalitet usluga koje ta kompanija pruža.
Ključni elementi koji treba da budu prisutni u logotipu su jednostavnost i lako prepoznatljiv dizajn. Svedenost na osnovne oblike i boje omogućava jasnoću vizuelne poruke koju želite da pošaljete.
Minimalistički dizajn logotipa pomaže u formiranju snažnog identiteta brenda koji će biti lako zapamćen od strane klijenata.
Pored toga, fontovi igraju važnu ulogu u kreiranju identiteta brenda. Izbor elegantnih i modernih fontova može dodati notu sofisticiranosti celokupnom dizajnu logotipa. Cilj je postići harmoniju između svih elemenata – simbola, boja i fontova kako bi se stvorio skladan vizuelni dojam.
S tim na umu, uz pojedine zahteve klijenta, poput boje, došli smo do krajnjeg vizuelnog identiteta logotipa. Za osnovnu boju odlučili smo se za matiranu varijantu preliva zlatne. Zlatna boja se može koristiti kao simbol tradicije i nasleđa institucije.
Kada želimo naglasiti dugovečnost brenda ili njegov kontinuitet tokom godina, dodavanje elemenata sastavljenih od ove nijanse će pomoći da se to postigne. Pored toga što označava prestiž i kvalitet, zlatna boja takođe ima sposobnost da izaziva osećanje topline i bliskosti.
Izabrana tipografija svojim jedinstvenim dizajnom oživljava duh i estetiku sedamdesetih godina prošlog veka. Ovaj font predstavlja spoj retro šarma i moderne elegancije. Prvo što upada u oči jeste njegov prepoznatljiv izgled inspirisan tipičnim slovima tog perioda. Odlikuje se izražajnim potezima čime unosi dozu dinamike u svaku kompoziciju. Svako slovo ima svoju karakterističnu formu koja ga izdvaja od ostalih.
Bez obzira da li se koristi kao naslovni font ili za tekstualni sadržaj, ovaj font pruža jasnoću i preglednost koja olakšava čitanje.
Kako je naziv firme nešto duži, to je ovaj font idealan da prikaže ime Banco Patrimonial.