Scroll Top

Aaron Associates

korporativni identitet

Dizajn korporativnog identiteta za Aaron Associates, klijenta iz Velike Britanije.

Klijent je tokom perioda izrade dizajna dva puta menjao mišljenje. Na kraju smo zajedničkim snagama došli do rešenja. Pored krajnjeg, na stolu je bio i predlog koji je uključivao dva slova “A“ ali je ipak izabrano rešenje izglasano kao ono koje može da izdrži zub vremena.

Odustali smo od upotrebe simboličnih elemenata poput novčića, digitrona, različitih vrsta grafikona koji se često koriste u logotipovima za računovodstvene firme. Umesto toga odlučili smo se za čist, profesionalan i prepoznatljiv dizajn.

Pored toga, logo odiše minimalizmom jer kada je reč o firmama u sferi finansija i računovodstva, manje je više. Jednostavan ali efektan dizajn bolje projektuje profesionalizam i preciznost.

Tipografija je čista i čitljiva. Jasnoća olakšava čitanje čak i u manjim veličinama. Ovaj font može dodati notu suptilne elegancije i savremenosti bilo kom dizajnu.

Korporativna boja podrazumeva suptilnu nijansu plave sa mekim prelivom što sugeriše pouzdanost, stabilnost i poverenje.